אל תמהרי להגדיר את רגשותייך. תני לעצמך זמן ומרחב.

אל תמהרי להגדיר את הרגשותייך… תני לעצמך זמן ומרחב….
זכרי כי תחושות של בלבול מסוים לגבי רגשותינו המיניים, אופייני לרוב האנשים. כמו כן, עליך לקחת בחשבון כי ייתכנו סיבות אחרות, מעבר להתפתחותך הפיזית, המסבירות את מה שאת מרגישה.
שמירה על אופציות פתוחות תיתן לך יכולת חשיבה חופשית יותר, ותסייע לך להבין בצורה יותר מדויקת את מי שאת, מהו האופן בו את רוצה לחיות את חייך, ואיזה סוג מערכת יחסים ארוכת טווח היא המתאימה לך יותר, ותואמת את השקפותייך וערכייך.

 

קישורים שימושיים

 

את מרגישה אינטראקציה חזקה לבנות מינך…

את מרגישה אינטראקציה חזקה לבנות מינך, יתכן ואת אף מרגישה עמוק בתוכך שאת לסבית. את חוששת מהעתיד, חוששת שמא זהותך המינית תקטלג אותך באור שלילי בחברה. את קרועה בין שתי העולמות, לבדך, ללא מוצא.

ללא שום קשר לזהותך המינית עלייך לקבל את עצמך ואת תכונותייך. הקפידי להכיר את תכונותייך הטובות ולהתחבר אליהן, זכרי את  אמונותיך ואת הערכים שלך. נטייתך המינית איננה משנה את איכותך כאדם, את כישרונותייך ויכולותייך האישיות והחברתיות. חשוב שתזכרי בכל מצב בו תהיי, את גרעין הכוח הטוב שבתוכך. הבחירות המיניות הלסביות שלך אינן מגדירות אותך כאדם. את אהובה בזכות מי שאת , וביכולתך להעניק לעולם תרומה משמעותית וחשובה ללא קשר לנושא המיני.

עלייך לענות לשאלות רבות הנוגעות לעצמך-מהותך-עתידך. אולי את עדיין מבולבלת. את כבר יודעת שסיבות רבות יכולות להוביל לחוסר  משיכה מינית לגברים, והעובדה שאינך חשה משיכה לגברים איננה מהווה בהכרח ראיה על משיכה מינית לנשים.

מצד שני ייתכן ואת מזהה אצלך איזשהו רצון פנימי להיות באינטראקציה אינטימית עם בת זוג, ואת יודעת שזהו תסמין מובהקל משיכה לסבית.

אנו במרכז התמיכה נפשך נשמח לענות לשאלותייך בתחום, ולכוונך למקום בו תרגישי שלמה יותר עם עצמך.